تبلیغات جهانی :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تبلیغات جهانی

والت دیسنى

3ـ یکى دیگر از مثال هاى بارز تصمیم یهودیان براى ایجاد تنفر نسبت به آمریکا، مسیحیت و اخلاق را مى توان در تملک استودیوى فیلم سازى شرکت «والت دیسنى» توسط میشل اینسر مشاهده نمود.
در چند سال اخیر، وى محصولات این استودیو را به سوى ساخت فیلم هایى غیراخلاقى، حامى همجنس بازى و ضدمسیحیت سوق داده است. دقیقا به همین دلیل است که بسیارى از فعالان مذهبى ایالات متحده خواهان تحریم محصولات ارائه شده این شرکت و عدم بازدید از پارک هاى تفریحى این شرکت از سوى مردم و خانواده ها هستند.
همچنین آیا مى دانید که مدیر عامل استودیویى که فیلم «آخرین مصائب مسیح» را ساخت، یک یهودى به نام لیو وارسرمن بوده است؟ اما اگر یک کارگردان مسیحى فیلمى با هدف تمسخر «هولوکاست» مى ساخت، چه اتفاقى مى افتاد؟ یهودیان قادرند که در فیلم هاى خود آزادانه به همه مقدسات ما توهین کنند، اما اگر شما این شهامت را داشته باشید که در مورد نسخه هالیوودى هولوکاست از آنان سؤل کنید، آنها از همه توان خویش براى نابودى زندگى شما بهره خواهند برد.
4ـ آیا تاکنون به این نکته توجه نموده اید که قریب به اتفاق فیلم ها و مجلات سخیف و مبتذل و مستهجن (پورنو) به یهودیان تعلق داشته و یا از سوى آنان کنترل مى گردد؟ نه تنها در هالیوود که در سایر نقاط دنیا نیز این مافیاى یهودى تولید محصولات مستهجن به فعالیت مشغول است. حتى تعدادى از سردمداران این گروه ها، همزمان به فعالیت هاى روسپیگرى و تولید فیلم هاى مستهجن مشغولند. همچنین فراموش نکنید که یهودى اى به نام سیگل بنیان گذار «لاس و گاس» بوده است.
مهم ترین فعالیت هاى آنان که همچون سرطان در سراسر خاک آمریکا و به ویژه لاس و گاس گسترش یافته اند، شامل قاچاق زنان و کودکان با هدف روسپیگرى و تهیه فیلم هاى پورنو، تهیه و توزیع مشروبات الکلى غیرقانونى، تأسیسات مراکز فحشا و توزیع مواد مخدر است. یهودیانى نظیر براون برونفمن و پسرش که مالکان شرکت عظیم ویسکى سازى «سیاگرامز» هستند، فعالیت هاى تولید و عرضه مشروبات الکلى خود را در دوره اى آغاز نمودند که ارائه این محصولات در بازار آمریکا، غیرقانونى بود. حقیقت این است که یهودیان و نه ایتالیایى ها، کنترل و سازمان دهى جرایم سازمان یافته را در دنیا برعهده دارند.
5ـ آیا مى دانید که یهودیان بانکدار فعال در شهر نیویورک، نظیر جاکوب شیف و دیگران، در سال 1917 میلادى با پرداخت 20 میلیون دلار (که ارزش آن مبلغ در سال 1998 میلادى 500 میلیون دلار است) از شکل گیرى یک انقلاب کمونیستى از سوى طرفداران لنین و مارکس حمایت مالى نمودند؟ با این اقدام، مسلما این یهودیان در قتل عام ده ها میلیون انسان بى گناه در دوران حکومت کمونیست ها در سراسر دنیا، شریک هستند.
به علاوه، آیا مى دانید که قریب به اتفاق نظریه پردازان ایدئولوژى کمونیسم، یهودى بوده اند؟ و آیا مى دانستید که کارل مارکس و تروتسکى یهودى بوده اند؟
پدر بزرگ لنین هم جزء یهودیان بوده است. در ایالات متحده نیز رهبر حزب کمونیست براى چند دهه، یهودى اى با نام گوس هال بود. همچنین در قرون نوزدهم و بیستم میلادى، یهودیان هر ملتى، رهبران و حامیان مالى کمونیسم در آن کشور بوده اند. در ادامه، نظر روزنامه نگار و فیلمنامه نویس نامدار میرون فاگون را در مورد این موضوع، که در سخنرانى خود در دهه 60 میلادى، بیان نموده بود، مى خوانیم: «امروزه تنها یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است که رژیم کمونیستى شوروى، مستقیما از اندیشه هاى ژاکوب شیف آمریکایى و روتزچیلد انگلیسى به وجود آمده است. چندى بعد نیز من دریافتم که بدون هیچ گونه تردیدى، حزب کمونیست بدان گونه که ما آن را مى شناسیم، از سوى این مدافعان اندیشه هاى سرمایه سالارانه نظیر شیفت، واربورگز و روتزچیلد شکل گرفت و آنان با حمایت مالى از انقلاب روسیه و براندازى حکومت تزارى و خاندان سلطنتى اش و سپس با استفاده از افرادى نظیر لنین، تروتسکى و استالین، توانستند رژیم هاى کمونیستى را در دنیا به وجود آورند.
«وینستون چرچیل» در مقاله اى با عنوان «بحثى در مورد اصل و نسب یهودیان» به چاپ رسانده بود، چنین نوشت:
«عده اى از مردم یهودیان را دوست دارند و عده اى از آنان بیزارند، اما هیچ انسان عاقلى در این واقعیت شک ندارد که بدون هیچ گونه تردیدى، یهودیان خوفناک ترین و استثنایى ترین نژادى هستند که تاکنون در دنیا به وجود آمده اند. امروزه این نژاد عجیب در صدد ایجاد اصول اخلاقى و فلسفى خاصى نظیر مسیحیت هستند. البته فعالیت هاى گسترده و عالم گیر آنان، محدود به عصر کنونى نیست. از قرن نوزدهم تاکنون نیز در هر رویداد سیاسى کلیدى، آنان در رأس جریان بوده اند. به عنوان مثال، در شکل گیرى جریان هاى بلشویکى روسیه و انقلاب روسیه، نقش آنان بسیار قابل توجه است.»

  • ۰۲/۰۸/۱۹
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی