دولت :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دولت

دولت جهانى

آیا نابودى «آمریکا» به صورتى اتفاقى روى مى دهد؟ و آیا ملت ما کورکورانه، برنامه هاى یک گروه کوچک ولى قدرتمند از بانکداران ثروتمند بین المللى را که مى خواهند بر ما همانند بردگان ولى با نام «نظم نوین جهانى» و یا یک «دولت جهانى» حکمرانى نمایند، دنبال خواهد نمود؟
پس از سال ها مطالعه و بررسى، ما مطمئن شده ایم که طرحى بین المللى وجود دارد تا یک دولت جهانى ایجاد گردد و اقتدار و استقلال آمریکاییان از بین برود. گروه بین المللى حامى این نقشه، در وضعیتى کاملاً محرمانه کار خود را به پیش مى برد، اما چرا؟ زیرا آنان مى دانند که اگر آمریکاییان از خواب غفلت بیدار شوند و حقیقت را در مورد آنچه بر ملت ما مى گذرد، دریابند؛ و اگر آمریکاییان درک نمایند که دشمن واقعى آنان کیست و این دشمن چگونه کار خود را انجام مى دهد، آن گاه این آمریکاییان وطن پرست قیام خواهند کرد و همه آنانى را که در پس پرده این برنامه شیطانى هستند، از بین خواهند برد.
براى قرن هاى متمادى، یک دار و دسته کوچک ولى قدرتمند تلاش مى کند تا ایالات متحده و سایر ملت هاى دنیا را به یک دولت جهانى تبدیل کند. در این میان، «سازمان ملل» تنها به یک آلت دست در بین این مجموعه از توطئه گران بدل گردیده است، آنان به دنبال تحمیل یک سیستم پولى جهانى کنترل شده از سوى خودشان بر همه کشورهاى دنیا هستند تا همه مردم برده وار در جهت خواسته هاى آنان و تحت نام نظم نوین جهانى کار کنند.
آنان از آغاز فعالیت هاى خود مى دانستند که براى برده کردن ما، باید ما را از مسیحیت دور نمایند. آنان در حوزه ایجاد محدودیت براى «مسیحیت» و «انجیل» که قطب نماى اخلاقى کشور ما شناخته مى شدند، بسیار موفق بوده اند. از سوى دیگر، آنها با ایجاد «دادگاه هاى فدرال» و دور نمودن انجیل و مسیحیت از مدارس، نظام اخلاقى و همه سازمان ها و مؤسسات ایالات متحده، اهداف خود را به صورتى موفقیت آمیز دنبال کرده اند. براساس طرح آنان، نظام اخلاقى و خانواده هاى ما نیز به اضمحلال کشیده شدند. اما آنان چگونه این کارها را انجام دادند؟ باید به خاطر داشت که آنان کنترل تقریبا کاملى بر هالیوود، شبکه هاى تلویزیونى و تقریبا همه روزنامه ها و نشریات و کتاب هاى منتشره در جامعه ما داشته اند. همچنین آنان به طور مداوم با فیلم هاى سینمایى مستهجن و هرزه و همچنین شوهاى تلویزیونى سخیف و مبتذل تولیدى رسانه هاى تحت سیطره شان، به صورتى کاملاً هدف دار، ملت ما و افکار ما را با تصاویر مستهجن بمباران مى نمایند تا شخصیت اخلاقى ما را بیش از پیش رو به انحطاط ببرند. از سوى دیگر، آنان با استفاده از اتحادیه آزادى هاى مدنى آمریکا، تلاش مى نمایند تا آخرین بقایاى اعتقاد به «خدا» و «مسیحیت» را از اذهان مردم ما بزدایند.
در سال 1913 میلادى، بانکداران بین المللى، سیستم بانکى ملى ما را بنیان نهادند که امروزه ما آن را با نام «سیستم منابع فدرال» مى شناسیم. با استفاده از بانک هایى که براى قرن هاى متمادى به صورت خصوصى فعالیت مى کردند، این سیستم را ایجاد نموده اند تا به عنوان وسیله اى جهت ربودن منابع طلاى کشور ما به کار رود و در عوض، ما صاحب اسکناس هاى کاغذى اى شده ایم که روزبه روز بى ارزش تر مى شوند

  • ۰۲/۰۸/۲۱
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی