فورد :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فورد

دیدگاه هاى هِنرى فورد

یکى از معروف ترین آمریکایى هایى که به صورتى مفصل در مورد قدرت بین المللى یهودیان مطالبى نگاشته است، خودروساز معروف و نامدار آمریکا «هنرى فورد» است. او میلیون ها دلار به پژوهشگران پرداخت نمود تا فعالیت ها و اهداف پشت پرده این یهودیان فعال در عرصه بین الملل را مورد تحقیق و بررسى و کاوش قرار دهند. فورد در مقالاتى که در روزنامه «دییربورن ایندیپندنت» در ماه ژوئن سال 1920 میلادى منتشر گردیده است، مطالبى عنوان نموده که هنوز هم (و حتى در زمان ما) خواندنى و ارزشمندند. کتاب فورد با عنوان «یهودیان بین الملل» ممکن است هنوز هم در تعدادى از کتابخانه ها یافت گردد.
هنرى فورد در سال 1920 میلادى و در مقاله ى در روزنامه دییربورن ایندیپندنت چنین نوشته بود: «چگونه یهودیان این چنین عادى و بدون هرگونه مقاومتى به بالاترین جایگاه ها دست مى یابند؟ چگونه و چه کسانى آنان را به این موقعیت ها مى رسانند؟ چرا اصولاً آنان در این جایگاه ها حضور دارند؟ یهودیان در مناصب خود چه مى کنند؟ واقعیت حضور آنان در این جایگاه ها چه پیامى براى دنیا خواهد داشت؟ اینها سؤالات اساسى در مورد یهودیان مى باشد. 50 سال قبل، بانکدارى بین المللى که همانند فعالیت هاى دلالى ارزى دنیا تقریبا به صورت کامل در اختیار یهودیان قرار داشت، در اوج شکوفایى خود بود. این وضعیت آنان را به کنترل کامل و تمام عیار دولت ها و مراکز مالى و اعتبارى همه دنیا سوق داد. اما اهمیت این مطلب در این است که این رشد، تنها در مراکز مالى اى اتفاق افتاد که یهودیان در آن سهیم بودند و هیچ عامل نژادى و ملى دیگرى هم در این اتفاق سهیم نبود. این امر صرفا به این معنا نیست که چند یهودى، کنترل کنندگان فعالیت هاى مالى بین المللى هستند، بلکه بیانگر این است که این کنترل کنندگان بین المللى بازارهاى مالى و پولى، منحصرا یهودى اند.
از زمانى که کنترل دنیا به عنوان آرمان یهودیان مطرح شده است و آنان از هیچ یک از روش هاى گذشته فاتحان دنیا بهره نمى برند، باید این مسأله را پذیرفت که آنان به برترى یک نژاد مشخص چشم دوخته اند.»
چند سال بعد، آقاى فورد اظهار نمود: «این درست است که افراد ملت ما سیستم مالى و بانکى کشورمان را درک نمى کنند، چرا که من معتقدم، در صورتى که مردم ما حقایق فراسوى آن را بفهمند، قبل از طلوع خورشید در صبح فردا، دست به یک انقلاب خواهند زد.»
همچنین فورد در کتاب خود با عنوان یهودیان بین الملل نیز چنین نگاشته است: «هنگامى که یهودیان قدرتمند بالاخره ردیابى شوند و حقایق موجود آشکار گردد، جنجال واقعى و پیامدهاى آن در مطبوعات سراسر دنیا فراگیر خواهد شد. هر چند این اتفاق در هیچ زمانى روى نخواهد داد.»
على رغم اتفاق نظر مسیحیت و عالمان آن و به ویژه کلیساى کاتولیک و حتى تفسیرهاى ارائه شده غیر از انجیل، در مورد پاره اى مسائل اجتماعى نظیر دریافت ربا در هنگام باز پس گیرى وام هاى اعطایى، یهودیان، کنترل سیستم هاى مالى و بانک هاى دنیا را در اختیار دارند.
امروزه بانکداران یهودى، کنترل بانک مرکزى آمریکا و در نتیجه اقتصاد ما را در اختیار دارند. نویسنده و اقتصاددان نامدار مسیحى آراى مکمستر معتقد است که سیستم بانک مرکزى آمریکا به وسیله هشت خانواده یهودى تملک گردیده و اداره مى شود. فقط 3 خانواده از این هشت خانواده در این لیست، آمریکایى هستند؛ خانواده روتز چیلد (لندن)؛ برادران لازارد (پاریس)؛ بانک اسراییل - موشه (ایتالیا)؛ خانواده کوهن - لویب (آلمان)؛ واربورگ (هامبورگ آلمان)؛ برادران لیچمن (نیویورک)؛ خانواده گلدمن - ساچز (نیویورک) و خانواده راکفلرها (نیویورک).

  • ۰۲/۰۸/۲۱
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی