فضای مجازی رها :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

وقتی فضای مجازی رها کسی مثل مهران مدیری با کوهی از تجربه در رسانه را به قول خودش ،گول می زنه چه انتظاری از کودکان و نوجوانان و جوانانی که وقت خود را در این فضا سپری می کنند ،میشه داشت .تا این قتلگاه هست ،اغتشاش هست و باید هزینه داد که ممکنه با اکثریت فریبخورده ای مواجه شوییم که دیگه نشه کاری کرد .ولی چطور این را به رئیسی انتقال و باوراند باید عقلای نزدیک به ایشون کاری کنن .

  • ۰۱/۰۷/۲۷
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۱)

فضای مجازی فقط فریب نمی ده؛ بلکه آگاهی و علم هم‌می ده. اینکه کسی فریب بخوره دیگه بستگی به عقل مخاطبان داره. قرار نیست بیمارستانی با تعداد زیادی پزشک باتجربه و مفید رو به خاطر وجود چند تا پزشک خاطی و بی مهارت تعطیل کرد.

پاسخ:
بله جامعه را هم تعطیل نمی کنن ولی برای مبارزه با دزد و جانی پلیس می ذارن ،الان بحث اینه که برای فضای مجازی پلیس نذاشتن .کودک و نوجوان عقلش کجا بود که خوب و بد را تشخیص بده .این والدین و دولت هستن که بایود محیطی امن برای آنها فراهم کنن و هرچیزی یاد آنها ندهند .الان گوگل و تلگرام و واتساب در کشورهای مختلف دفتر دارن که تخلفات را رسیدگی کنن چرا در ایران ندارن ؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی