تلمود :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تلمود

آموزه هایى از تلمود

8ـ کتاب مقدس یهودیان، «تلمود» نام دارد. یهودیان از این کتاب به عنوان منبع قوانین خود بهره مى گیرند. اما در تلمود موارد متعددى را مى توان یافت که کاملاً حیرت انگیز است. مثلاً در این کتاب، بارها اشاره شده که یهودیان باید سرور همه افراد جهان باشند. در اینجا به چند مورد اشاره مى کنیم:
- واییکرا رابا (36): بهشت و زمین فقط براى خاطر یهودیان خلق گردیده است.
- بابا مزیا (114 و 114): فقط یهودیان انسان هستند، اما سایرین جزء انسان ها به شمار نمى روند.
- میناهوت (43 و 44): یک یهودى باید همه روزه این ذکر را قرائت نماید: «خدایا، از اینکه مرا زن، برده و یا غیریهودى خلق ننمودى، از تو سپاسگزارم.»
- سانهیدرین (57): یک یهودى الزامى به پرداخت دستمزد غیریهودیانى که براى وى کار کرده اند، ندارد.
- بابا مزیا (24): اگر یک یهودى، کالایى متعلق به یک غیریهودى را پیدا کند، هیچ الزامى به بازگرداندن آن ندارد.
- میدارش مزیا (225): غیریهودیان حیواناتى هستند که به شکل انسان آفریده شده اند تا روز و شب به یهودیان خدمت کنند.
9ـ یکى دیگر از راه هایى که از طریق آن، یهودیان به گسترش مصرف مواد مخدر در کشور ما آمریکا کمک نموده اند، از طریق تحریف سیستم حقوقى ماست. حقوقدانان یهودى، قضات یهودى و سایر افراد لیبرال یهودى، از دادگاه هاى ما در جهت محدود کردن اختیارات مأموران قانون استفاده مى نمایند، به طورى که امروزه مجرمان در سیستم حقوقى ما، حقوق بیشترى به نسبت قربانیان جرایم خود دارند.
به علاوه، یهودیان حقوقدان با ابداع اصطلاحى به نام «جنون موقتى»، راه را براى گسترش جرایم مربوط به تجاوزات جنسى گشوده اند. لذا با اطمینان مى توان ابراز نمود که یهودیان از مسیحیت متنفرند؛ البته ممکن است گفته شود، آنان به دلیل مذهب مسیحى هیتلر از مسیحیت بیزارند، اما باید بدانید که هیتلر براى اقدامات خود از کمک هاى مالى گسترده یهودیان ثروتمند و بین المللى نظیر روتز چیلد بهره برده است.
10ـ میرون فاگون نویسنده و روزنامه نویس مشهور، در سخنرانى خود که در سال 1965 میلادى ایراد نموده بود، اعتقاد داشت که یهودیان براى سه جنگ جهانى برنامه ریزى نموده اند. وى با اشاره به طرح بانکداران بین المللى در مورد ایجاد جنگ جهانى دوم چنین گفته است: «باید بدانید که با کمک هاى مالى گسترده اشخاصى نظیر گراپ، روتز چیلد به هیتلر، این یهودیان زمینه ایجاد جنگ جهانى دوم را فراهم نمودند. به طور خلاصه، این جنگ جهانى با هدف از بین بردن نازیسم و افزایش قدرت سیاسى صهیونیسم و به دنبال آن، تشکیل دولت اسراییل در خاک فلسطین، تدارک و اجرا گردید.» به هرحال، جنایات هیتلر در جنگ جهانى دوم، بهانه اى براى یهودیان به وجود آورد تا پس از پایان جنگ، در سرزمین فلسطین، کشورى یهودى را بنیان گذارى نمایند. امروزه نیز یهودیان با سلطه اى آشکار بر هالیوود، همه ساله فیلم هاى متعددى علیه دولت نازى و جنایت هاى هیتلر بر ضد یهودیان اروپا تولید مى نماید، اما هرگز در تولیدات خود اشاره اى به قتل عام هاى گسترده نظام کمونیستى در سراسر جهان که با حمایت یهودیان شکل گرفت و بسیارى از مسیحیان نیز قربانى آنان گردیدند، نمى نمایند.منبع: 

  • ۰۲/۰۸/۱۹
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی