نقش یهود :: دو چیز گرانبها

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها

بهترین جمعی که در حلقه آنها درآیی پشیمانی نداره

دو چیز گرانبها
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نقش یهود

پدر بمب اتم

6ـ پدر بمب اتم ایالات متحده، یک یهودى آمریکایى به نام روبرت اوپنهایمر بود که در سال 1954 میلادى به جرم ایجاد خطر امنیتى مورد محاکمه قرار گرفت؟
7- در قرون هفده و هجده میلادى، یهودیان جزء سردمداران تجارت برده بوده اند. حتى در کتب تاریخ دوره دبیرستان هم این واقعیت عنوان شده است. آنان با دستگیرى و فروش صدها هزار برده آفریقایى در آغاز شکل گیرى آمریکاى جدید، سود هنگفتى به دست آوردند. هرچند امروزه یهودیان خود را دوست سیاه پوستان معرفى مى کنند. در سال هاى قرن بیستم، یهودیان با بهره گیرى از سیاهان آمریکا تلاش مى کردند که الگوى سوسیالیستى نظم نوین جهانى خود را به پیش ببرند، چرا که در آن قرن، پیوندهاى خانوادگى اکثر سیاهان آمریکایى را از بین بردند.
از سوى دیگر، یهودیان لیبرال با تشویق گسترده هرزه گرى جنسى در میان جوامع سیاه پوستان، آنان را به سوى شهوترانى سوق دادند. اما دلیل اصلى این اقدامات چه بوده است؟ به روشنى مى توان اظهار نمود که آنان با هدف تضعیف ارزش هاى اخلاقى مسیحیت در میان شهروندان آمریکایى و پیشبرد برنامه هاى سوسیالیستى خود، از این فعالیت ها حمایت مى نمودند.
در سال هاى اخیر نیز یهودیان مالک رسانه هاى ارتباط جمعى، از طریق برنامه هاى خود مصرف «کراک» را در شهرهاى ما تشویق مى کنند، چرا که در شوهاى تلویزیونى، مجلات، کتاب ها و فیلم هاى سینمایى تولیدى این مراکز، استفاده از انواع مواد مخدر ترویج مى گردد.

  • ۰۲/۰۸/۱۹
  • ولی اله نورمحمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی